iBrújula Admin

Registro:Enregistre:

Nombre:Nom:
Correo:Correu:
Contraseña:Contrasenya:
Repite contraseña:Repeteix contrasenya:

Índice:

Ir a Oca (3º)

Ir a Preguntas (5º)

Ir a ScapeRoom (5º)

Ir a Elige (5º)

Ir a Preguntas (6º)

Ir a ScapeRoom (6º)

Ir a Elige (6º)

¿Cómo empezamos?

1. Entra a uno de los juegos y crea una nueva partida.

2. Si ya creaste una, usa el código de sesión que te dimos cuando la creaste. También puedes revisar tu lista de partidas creadas.

3. Revisa la ayuda sobre los juegos para saber de qué van y cómo se juega.

¿Cómo seguimos?

1. Descarga la sesión de Reflexión para comentar lo aprendido con el alumnado.

2. Déjanos tu valoración y comentarios del juego que hayas probado.

Índex:

Anar a Oca (3r)

Anar a Preguntes (5é)

Anar a ScapeRoom (5é)

Anar a Tria (5é)

Anar a Preguntes (6é)

Anar a ScapeRoom (6é)

Anar a Tria (6é)

Com comencem?

1. Entra a un dels jocs i crea una nova partida.

2. Si ja en vas crear una, usa el codi de sessió que et vam donar quan la vas crear. També pots revisar la teua llista de partides creades.

3. Revisa l'ajuda sobre els jocs per a saber de què van i com s'hi juga.

Com seguim?

1. Descarrega la sessió de Reflexió per a comentar tot allò aprés amb l'alumnat.

2. Deixa'ns la teua valoració i els comentaris del joc que hages provat.

Acceso:Accedeix:

Nombre o Correo:Nom o Correu:
Contraseña:Contrasenya:
Recordarme:Recorda'm:

Obtener lista de partidas:

Para ver las partidas que ya has creado haz click en "Recuperar".
Podrás ver los códigos de sesión de cada una, y así jugarlas en clase.
Copia el código de la que quieras jugar e introdúcelo en la página de entrada al juego.

Obtindre llista de partides:

Per a veure les partides que ja has creat, fes clic en "Recuperar".
Podràs veure els codis de sessió de cadascuna, i així jugar-les a classe.
Copia el codi de la que vulgues jugar i introdueix-lo en la pàgina d'entrada al joc.

Después de finalizar un juego puedes planificar una próxima clase en la que reflexionar con el alumnado sobre los contenidos que han practicado en su partida.

Descarga o abre en otra pestaña del navegador el documento correspondiente al juego sobre el que vayáis a reflexionar:

Oca 3º Primaria - Sesión de reflexión

Preguntas 5º Primaria - Sesión de reflexión

ScapeRoom 5º Primaria - Sesión de reflexión

Elige 5º Primaria - Sesión de reflexión

Preguntas 6º Primaria - Sesión de reflexión

ScapeRoom 6º Primaria - Sesión de reflexión

Elige 6º Primaria - Sesión de reflexión

Després de finalitzar un joc pots planificar una pròxima classe en la qual reflexionar amb l'alumnat sobre els continguts que han practicat en la seua partida.

Descàrrega o obri en una altra pestanya del navegador el document corresponent al joc sobre el qual aneu a reflexionar:

Oca 3r Primària - Sessió de reflexió

Preguntes 5é Primària - Sessió de reflexió

ScapeRoom 5é Primària - Sessió de reflexió

Tria 5é Primària - Sessió de reflexió

Preguntes 6é Primària - Sessió de reflexió

ScapeRoom 6é Primària - Sessió de reflexió

Tria 6é Primària - Sessió de reflexió

Oca 3º Primaria

Juego de la Oca con preguntas de contenido educativo de 3º de primaria. Con él podréis trabajar temas relacionados con la Salud: hábitos saludables, alimentación, higiene o medio ambiente.

Preparación y funcionamiento

¿Cómo se prepara la partida?

Entra en 'Crear partida', sigue las instrucciones y copia el 'código de sesión' que te aparecerá.

En 'Obtener listado de partidas' podrás ver todas las partidas que hayas creado, con su código de sesión, descripción y puntuaciones de jugadores.

¿Cómo se entra al juego?

Dirígete a iBrujula Oca 3º e introduce un código de sesión creado previamente (recuerda: tienes tu listado de códigos de partidas en 'Obtener listado de partidas').

Sesión posterior de reflexión

Después de finalizar un juego puedes planificar una próxima clase en la que reflexionar con el alumnado sobre los contenidos que han practicado en su partida. Entra en 'Reflexión' y descarga o abre en otra pestaña del navegador el documento correspondiente al juego sobre el que vayáis a reflexionar.

Reglas del juego

¿Cómo se juega?

El turno va pasando desde el primer al último jugador o jugadora.
1. Tira el dado cuando esté animado,
2. Selecciona la ficha animada para ir a dicha casilla,
3. Responde a la pregunta y continúa,
4. Si la casilla es especial mira las consecuencias,
· Si no se supera la pregunta la carita de la ficha se quedará pensativa, meditando en la respuesta correcta. Al siguiente turno tendrá que responder a la misma pregunta para poder tirar el dado de nuevo O_O!
· Si alguien cae en una casilla de "perder turno", la ficha se quedará descansando durante un turno ;)

¿Y para responder una pregunta?

El jugador o la jugadora deberá seguir las indicaciones de la pregunta, y el o la profe validará si se ha superado o no la prueba. Con el fin de que el juego sea más enriquecedor las respuestas que dan los miembros de un equipo han de ser diferentes y no repetirse.

¿Qué casillas especiales hay?

· Las casillas azules y amarillas con una imagen dentro tienen distintas consecuencias: perder un turno, avanzar o retroceder casillas, o volver a tirar el dado.
· Las casillas rojas con nuestro Brujulín te llevan a la siguiente: “De Brújula a Brújula voy porque sano y sana estoy” ;)
· El resto de casillas tienen preguntas, acciones de baile o canto, juegos colaborativos...

¿Cuando acaba el juego?

Cuando alguien llegue a la casilla 63 habrá ganado, pero ojo, ¡debe caer exactamente o rebotará hacia atrás!

Oca 3r Primària

Joc de l'Oca amb preguntes de contingut educatiu de 3r de primària. Amb ell podreu treballar temes relacionats amb la Salut: hàbits saludables, alimentació, higiene o medi ambient.

Preparació i funcionament

Com es prepara la partida?

Entra a 'Crear partida', segueix les instruccions i còpia el 'codi de sessió' que t'apareixerà.

En 'Obtindre llistat de partides' podràs veure totes les partides que hages creat, amb el seu codi de sessió, descripció i puntuacions de jugadors.

Com s'entra al joc?

Dirigeix-te a iBrujula Oca 3r i introdueix un codi de sessió creat prèviament. (Recorda: tens el teu llistat de codis de partides a 'Obtindre llistat de partides').

Sessió posterior de reflexió

Després de finalitzar un joc pots planificar una pròxima classe en la qual reflexionar amb l'alumnat sobre els continguts que han practicat en la seua partida. Entra en 'Reflexió' i descàrrega o obri en una altra pestanya del navegador el document corresponent al joc sobre el qual reflexionareu.

Regles del joc

Com es juga?

El torn va passant des del primer fins a l'últim jugador o jugadora.
1. Tira el dau quan estiga animat.
2. Selecciona la fitxa animada per a anar a aquesta casella.
3. Respon a la pregunta i continua.
4. Si la casella és especial, mira les conseqüències.
· Si no se supera la pregunta, la careta de la fitxa es quedarà pensativa, meditant la resposta correcta. Al següent torn, haurà de respondre a la mateixa pregunta per a poder tirar el dau de nou O_O!
· Si algú cau en una casella de perdre "torn", la fitxa es quedarà descansant durant un torn ;)

I per a respondre una pregunta?

El jugador o la jugadora haurà de seguir les indicacions de la pregunta, i el o la profe validarà si s'ha superat la prova o no. Amb la finalitat que el joc siga més enriquidor, les respostes que donen els membres d'un equip han de ser diferents i no repetir-se.

Quines caselles especials hi ha?

· Les caselles blaves i grogues amb una imatge dins tenen diferents conseqüències: perdre un torn, avançar o retrocedir caselles, o tornar a tirar el dau.
· Les caselles roges amb el nostre Bruixolín et porten a la següent: “De Brúixola a Brúixola vaig perquè sa i sana estic” ;)
· La resta de caselles tenen preguntes, accions de ball o cant, jocs col·laboratius...

Quan acaba el joc?

Quan algú arribe a la casella 63 haurà guanyat, però alerta!, ha de caure exactament o rebotarà cap endarrere!

Preguntas 5º Primaria

Juego de preguntas con contenido educativo de 5º de primaria. Con él podréis trabajar temas relacionados con la Salud y con las asignaturas de ciencias sociales, lengua castellana o ciencias naturales.

Preparación y funcionamiento

¿Cómo se prepara la partida?

Entra en 'Crear partida', sigue las instrucciones y copia el 'código de sesión' que te aparecerá.

En 'Obtener listado de partidas' podrás ver todas las partidas que hayas creado, con su código de sesión, descripción y puntuaciones de jugadores.

¿Cómo se entra al juego?

Dirígete a iBrujula Preguntas 5º e introduce un código de sesión creado previamente (recuerda: tienes tu listado de códigos de partidas en 'Obtener listado de partidas').

¿Cómo se juega?

El turno va pasando desde el primer al último jugador. Cuando la carita de un jugador se anima en el ranking indica que es su turno, ha de pinchar en el dado para tirar y después seleccionar la carita animada en el tablero para mover hacia esa casilla.

¿Y para responder una pregunta?

El jugador de turno deberá seleccionar una respuesta antes de que el tiempo se acabe. Si le falta tiempo puede pinchar en uno de los botones "+", así añade segundos extra, pero ojo: ¡cada jugador tiene sólo tres para toda la partida!
Cuando las respuestas incluyan la palabra "PROFE DICE: (...)" el/la jugador/a deberá seguir las indicaciones de la pregunta, y el/la profe validará si se ha superado o no la prueba.

Sesión posterior de reflexión

Después de finalizar un juego puedes planificar una próxima clase en la que reflexionar con el alumnado sobre los contenidos que han practicado en su partida. Entra en 'Reflexión' y descarga o abre en otra pestaña del navegador el documento correspondiente al juego sobre el que vayáis a reflexionar.

Reglas del juego

¿Cuando acaba el juego?

Cuando alguien consiga los 4 'quesitos'.

¿Quién gana?

En el juego hay dos ganadores: quien consiga antes los 4 'quesitos' y quien tenga más puntos.
Así que recuerda: para ganar, tu objetivo son las casillas de 'quesito' y las casillas verdes de Salud, con la casilla central como prioridad, ¡que es la que más puntúa!

¿Cómo puntúa cada pregunta?

No responder la pregunta antes de tiempo: +0 puntos
Fallo: +5 puntos
Acierto en casillas normales: +10 puntos
Acierto en casillas verdes: +15 puntos
Acierto en 'quesito': +20 puntos
Acierto en casilla central: ¡+40 puntos!

¿Qué temáticas se incluyen en las preguntas?

Aunque la temática principal es la salud, el juego incluye más temas con la intención de que se pueda utilizar en distintas asignaturas:
Verde: Higiene, alimentación, descanso, educación vial y educación emocional
Naranja: Deportes en general
Amarillo: Ciencias naturales
Violeta: Lengua castellana, películas y libros
Azul: Ciencias sociales y Geografía

Preguntes 5é Primària

Joc de preguntes amb contingut educatiu de 5é de primària. Amb ell, podreu treballar temes relacionats amb la salut i amb les assignatures de ciències socials, llengua castellana o ciències naturals.

Preparació i funcionament

Com es prepara la partida?

Entra a 'Crear partida', segueix les instruccions i còpia el 'codi de sessió' que t'apareixerà.

En 'Obtindre llistat de partides' podràs veure totes les partides que hages creat, amb el seu codi de sessió, descripció i puntuacions de jugadors.

Com s'entra al joc?

Dirigeix-te a iBrujula Preguntes 5é i introdueix un codi de sessió creat prèviament. (Recorda: tens el teu llistat de codis de partides a 'Obtindre llistat de partides').

Com es juga?

El torn va passant des del primer a l'últim jugador. Quan la careta d'un jugador s'anima en el rànquing indica que és el seu torn, ha de punxar en el dau per a tirar i després seleccionar la careta animada en el tauler per a moure cap a aqueixa casella.

I per a respondre una pregunta?

El jugador de torn haurà de seleccionar una resposta abans que el temps s'acabe. Si li falta temps pot punxar en un dels botons "+", així afig segons extra, però, alerta!: cada jugador en té només tres per a tota la partida!
Quan les respostes incloguen la paraula "PROFE DIU: (...)" el jugador haurà de seguir les indicacions de la pregunta, i el profe validarà si s'ha superat o no la prova.

Sessió posterior de reflexió

Després de finalitzar un joc pots planificar una pròxima classe en la qual reflexionar amb l'alumnat sobre els continguts que han practicat en la seua partida. Entra en 'Reflexió' i descàrrega o obri en una altra pestanya del navegador el document corresponent al joc sobre el qual reflexionareu.

Regles del joc

Quan acaba el joc?

Quan algú aconseguisca els 4 'formatgets'.

Qui guanya?

En el joc hi ha dos guanyadors: qui aconseguisca abans els 4 'formatgets' i qui tinga més punts.
Així que recorda: per a guanyar, el teu objectiu són les caselles de 'formatgets' i les caselles verdes de Salut, amb la casella central com a prioritat, que és la que més puntua!

Com puntua cada pregunta?

No respondre la pregunta abans d'hora: +0 punts
Fallada: +5 punts
Encert en caselles normals: +10 punts
Encert en caselles verdes: +15 punts
Encert en 'formatgets': +20 punts
Encert en casella central: +40 punts!

Que temàtiques s'inclouen en les preguntes?

Encara que la temàtica principal és la salut, el joc inclou més temes amb la intenció que es puga utilitzar en diferents assignatures:
Verd: higiene, alimentació, descans, educació viària i educació emocional
Taronja: esports en general
Groc: ciències naturals
Violeta: llengua castellana, pel·lícules i llibres
Blau: ciències socials i Geografia

ScapeRoom 6º Primaria

Juego de ScapeRoom con contenido educativo de 6º de primaria. Con él podréis trabajar temas relacionados con la Salud.

Descarga el Solucionario con todas las respuestas a las pruebas del juego.

Preparación y funcionamiento

¿Cómo se prepara la partida?

Deberás crear una nueva partida o usar el código de una partida ya creada. Entra en el juego y sigue las instrucciones.

En 'Partidas' podrás ver todas las partidas que hayas creado, con su código de sesión, descripción y puntuaciones de jugadores.

¿Cómo se entra al juego?

Dirígete a iBrujula ScapeRoom 6º y sigue las instrucciones para crear o unirte a una partida ya creada. (recuerda: tienes tu listado de códigos de partidas en 'Partidas').

Sesión posterior de reflexión

Después de finalizar un juego puedes planificar una próxima clase en la que reflexionar con el alumnado sobre los contenidos que han practicado en su partida. Entra en 'Reflexión' y descarga o abre en otra pestaña del navegador el documento correspondiente al juego sobre el que vayáis a reflexionar.

Reglas del juego

¿Cómo se juega?

Se deberán formar 2 equipos que jugarán desde dos dispositivos distintos (pizarra electrónica, ordenador o tablet), ambos jugarán colaborando para resolver las pruebas.

¿Cómo colaboran los dos equipos para resolver los puzzles?

Ambos equipos deberán comunicarse para resolver las pruebas de cada sala, y así obtener una palabra secreta, que será la misma para ambos. Para avanzar a la sala siguiente los dos equipos deben escribirla en el campo de "Respuesta".

¿Cuando acaba el juego?

Cuando juntos superen todas las salas.

¿Quién gana?

¡Todos! Es un juego colaborativo ;)

ScapeRoom 6é Primària

Joc de ScapeRoom amb contingut educatiu de 6é de primària. Amb ell podreu treballar temes relacionats amb la salut.

Descarrega el Solucionari amb totes les respostes a les proves del joc.

Preparació i funcionament

Com es prepara la partida?

Hauràs de crear una nova partida o usar el codi d'una partida ja creada. Entra en el joc i segueix les instruccions.

En 'Partides' podràs veure totes les partides que hages creat, amb el seu codi de sessió, descripció i puntuacions de jugadors.

Com s'entra al joc?

Dirigeix-te a iBrúixola ScapeRoom 6é i segueix les instruccions per a crear o unir-te a una partida ja creada. (Recorda: tens el teu llistat de codis de partides en 'Partides').

Sessió posterior de reflexió

Després de finalitzar un joc, pots planificar una pròxima classe en què reflexionar amb l'alumnat sobre els continguts que han practicat en la seua partida. Entra en 'Reflexió' i descarrega o obri en una altra pestanya del navegador el document corresponent al joc sobre el qual reflexionareu.

Regles del joc

Com es juga?

S'hauran de formar 2 equips que jugaran des de dos dispositius distints (pissarra electrònica, ordinador o tablet), ambdós jugaran col·laborant per a resoldre les proves.

Com col·laboren els dos equips per a resoldre els trencaclosques?

Ambdós equips hauran de comunicar-se per a resoldre les proves de cada sala, i així obtindre una paraula secreta, que serà la mateixa per a ambdós. Per a avançar a la sala següent, els dos equips han d'escriure-la en el camp de "Resposta".

Quan acaba el joc?

Quan junts superen totes les sales.

Qui guanya?

Tots! És un joc col·laboratiu ;)

Preguntas 6º Primaria

Juego de preguntas con contenido educativo de 6º de primaria. Con él podréis trabajar temas relacionados con las habilidades personales, la comunicación y lenguaje, ciencia y otros.

Preparación y funcionamiento

¿Cómo se prepara la partida?

Entra en 'Crear partida', sigue las instrucciones y copia el 'código de sesión' que te aparecerá.

En 'Obtener listado de partidas' podrás ver todas las partidas que hayas creado, con su código de sesión, descripción y puntuaciones de jugadores.

¿Cómo se entra al juego?

Dirígete a iBrujula Preguntas 6º e introduce un código de sesión creado previamente (recuerda: tienes tu listado de códigos de partidas en 'Obtener listado de partidas').

¿Cómo se juega?

El turno va pasando desde el primer al último jugador. Cuando la carita de un jugador se anima en el ranking indica que es su turno, ha de pinchar en el dado para tirar y después seleccionar la carita animada en el tablero para mover hacia esa casilla.

¿Y para responder una pregunta?

El jugador de turno deberá seleccionar una respuesta antes de que el tiempo se acabe. Si le falta tiempo puede pinchar en uno de los botones "+", así añade segundos extra, pero ojo: ¡cada jugador tiene sólo tres para toda la partida!
Cuando las respuestas incluyan la palabra "PROFE DICE: (...)" el/la jugador/a deberá seguir las indicaciones de la pregunta, y el/la profe validará si se ha superado o no la prueba.

Una vez acabada la partida descarga el documento de Sesión de reflexión para reforzar con el alumnado los contenidos presentados en el juego.

Reglas del juego

¿Cuando acaba el juego?

Cuando alguien consiga las 5 'estrellas'

¿Quién gana?

Puede haber dos ganadores: quien consiga antes las 5 'estrellas' y quien tenga más puntos.

¿Qué casillas especiales hay?

Las casillas de color se corresponden con preguntas de la temática de dicho color.
Las 'estrellas' son las casillas de premio de cada temática.
Las casillas grises de 'dado' te permiten volver a tirar y mover de nuevo.
Las casillas rojas de 'ir a estrella' te llevarán directamente a la casilla de 'estrella' que prefieras.

¿Cómo puntúa cada pregunta?

No responder la pregunta antes de tiempo: +0 puntos
Fallo: +5 puntos
Acierto en casilla normal: +10 puntos
Acierto en 'estrella': +20 puntos

¿Qué temáticas se incluyen en las preguntas?

Aunque la temática principal son las Habilidades personales, el juego incluye más temas con la intención de que se pueda utilizar en distintas asignaturas:
Azul: Deporte
Violeta: Ciencia
Naranja: Cultura
Amarillo: Comunicación y lenguaje
Verde: Habilidades personales

Preguntes 6é Primària

Joc de preguntes amb contingut educatiu de 6é de primària. Amb ell podreu treballar temes relacionats amb les habilitats personals, la comunicació i llenguatge, ciència i altres.

Preparació i funcionament

Com es prepara la partida?

Entra a 'Crear partida', segueix les instruccions i còpia el 'codi de sessió' que t'apareixerà.

En 'Obtindre llistat de partides' podràs veure totes les partides que hages creat, amb el seu codi de sessió, descripció i puntuacions de jugadors.

Com s'entra al joc?

Dirigeix-te a iBrujula Preguntes 6é i introdueix un codi de sessió creat prèviament (recorda: tens el teu llistat de codis de partides a 'Obtindre llistat de partides').

Com es juga?

El torn va passant des del primer a l'últim jugador. Quan la careta d'un jugador s'anima en el rànquing indica que és el seu torn, ha de punxar en el dau per a tirar i després seleccionar la careta animada en el tauler per a moure cap a aqueixa casella.

I per a respondre una pregunta?

El jugador de torn haurà de seleccionar una resposta abans que el temps s'acabe. Si li falta temps pot punxar en un dels botons "+", així afig segons extra, però ull: cada jugador té només tres per a tota la partida!
Quan les respostes incloguen la paraula "PROFE DIU: (...)" el jugador haurà de seguir les indicacions de la pregunta, i el profe validarà si s'ha superat o no la prova.

Una vegada acabada la partida descarrega el document de Sessió de reflexió per a reforçar amb l'alumnat els continguts presentats en el joc.

Regles del joc

Quan acaba el joc?

Quan algú aconseguisca les 5 'estreles'

Qui guanya?

Pot haver-hi dos guanyadors: qui aconseguisca abans les 5 'estreles' i qui tinga més punts.

Quines caselles especials hi ha?

Les caselles de color es corresponen amb preguntes de la temàtica d'aquest color.
Les 'estreles' són les caselles de premi de cada temàtica.
Les caselles grises de 'dau' et permeten tornar a tirar i moure de nou.
Les caselles roges de 'anar a estrela' et portaran directament a la casella de 'estrela' que preferisques.

Com puntua cada pregunta?

No respondre la pregunta abans d'hora: +0 punts
Fallada: +5 punts
Encert en casella normal: +10 punts
Encert en 'estrela': +20 punts

Que temàtiques s'inclouen en les preguntes?

Encara que la temàtica principal són les habilitats personals, el joc inclou més temes amb la intenció que es puga utilitzar en diferents assignatures:
Blau: esport
Violeta: ciència
Taronja: cultura
Groc: comunicació i llenguatge
Verd: habilitats personals

ScapeRoom 5º Primaria

Juego de ScapeRoom con contenido educativo de 5º de primaria. Con él podréis trabajar temas relacionados con las habilidades personales.

Descarga el Solucionario con todas las respuestas a las pruebas del juego.

Preparación y funcionamiento

¿Cómo se prepara la partida?

Deberás crear una nueva partida o usar el código de una partida ya creada. Entra en el juego y sigue las instrucciones.

En 'Partidas' podrás ver todas las partidas que hayas creado, con su código de sesión, descripción y puntuaciones de jugadores.

¿Cómo se entra al juego?

Dirígete a iBrujula ScapeRoom 5º y sigue las instrucciones para crear o unirte a una partida ya creada. (recuerda: tienes tu listado de códigos de partidas en 'Partidas').

Sesión posterior de reflexión

Una vez acabada la partida descarga el documento de Sesión de reflexión para reforzar con el alumnado los contenidos presentados en el juego.

Reglas del juego

¿Cómo se juega?

Toda la clase jugará colaborando para resolver las pruebas. Cada prueba se supera escribiendo un texto secreto en el campo de "Respuesta", pero en cada sala se deberá encontrar dicho texto de una manera distinta.

¿Cuando acaba el juego?

Cuando se superen todas las salas.

¿Quién gana?

¡Todos! Es un juego colaborativo ;)

ScapeRoom 5é Primària

Joc de ScapeRoom amb contingut educatiu de 5é de primària. Amb ell podreu treballar temes relacionats amb les habilitats personals.

Descàrrega el Solucionari amb totes les respostes a les proves del joc.

Preparació i funcionament

Com es prepara la partida?

Hauràs de crear una nova partida o usar el codi d'una partida ja creada. Entra en el joc i segueix les instruccions.

En 'Partides' podràs veure totes les partides que hages creat, amb el seu codi de sessió, descripció i puntuacions de jugadors.

Com s'entra al joc?

Dirigeix-te a iBrujula ScapeRoom 5é i segueix les instruccions per a crear o unir-te a una partida ja creada. (recorda: tens el teu llistat de codis de partides en 'Partides').

Sessió posterior de reflexió

Una vegada acabada la partida descarrega el document de Sessió de reflexió per a reforçar amb l'alumnat els continguts presentats en el joc.

Regles del joc

Com es juga?

Tota la classe jugarà col·laborant per a resoldre les proves. Cada prova se supera escrivint un text secret en el camp de "Resposta", però en cada sala s'haurà de trobar aquest text d'una manera diferent.

Quan acaba el joc?

Quan se superen totes les sales.

Qui guanya?

Tots! És un joc col·laboratiu ;)

Elige 5º Primaria

Cómic interactivo con contenido educativo de 5º de primaria. Con él podréis trabajar habilidades sociales como la resolución de conflictos o la cooperación.

Preparación y funcionamiento

¿Cómo se prepara la partida?

Deberás crear una nueva partida. Entra en el juego y sigue las instrucciones.

¿Cómo se entra al juego?

Dirígete a iBrujula Elige 5º y sigue las instrucciones para crear una partida.

Sesión posterior de reflexión

Una vez acabada la partida descarga el documento de Sesión de reflexión para reforzar con el alumnado los contenidos presentados en el juego.

Reglas del juego

¿Cómo se juega?

Toda la clase juega conjuntamente, tomando decisiones que van modificando el curso de la historia.
Tras cada decisión se indica qué habilidades sociales están implicadas en cada una de ellas.

¿Cuando acaba el juego?

Una vez que hayáis acabado cada historia veréis cómo han evolucionado las habilidades a través de vuestras decisiones. También podéis volver a jugarlas para comprobar qué hubiera pasado al tomar otros caminos.

¿Quién gana?

¡Todos! Es un juego colaborativo ;)

¿Qué habilidades sociales están implicadas en el juego?

Empatía
Asertividad
Resolución de conflictos
Cooperación
Respeto

Tria 5é Primària

Còmic interactiu amb contingut educatiu de 5é de primària. Amb ell podreu treballar habilitats socials com la resolució de conflictes o la cooperació.

Preparació i funcionament

Com es prepara la partida?

Hauràs de crear una nova partida. Entra en el joc i segueix les instruccions.

Com s'entra al joc?

Dirigeix-te a iBrujula Tria 5é i segueix les instruccions per a crear una partida.

Sessió posterior de reflexió

Una vegada acabada la partida descarrega el document de Sessió de reflexió per a reforçar amb l'alumnat els continguts presentats en el joc.

Regles del joc

Com es juga?

Tota la classe juga conjuntament, prenent decisions que van modificant el curs de la història.
Després de cada decisió s'indica quines habilitats socials estan implicades en cadascuna d'elles.

Quan acaba el joc?

Una vegada que hàgeu acabat cada història veureu com han evolucionat les habilitats a través de les vostres decisions. També podeu tornar a jugar-les per a comprovar què hauria passat en prendre altres camins.

Qui guanya?

Tots! És un joc col·laboratiu ;)

Quines habilitats socials estan implicades en el joc?

Empatia
Assertivitat
Resolució de conflictes
Cooperació
Respecte

Elige 6º Primaria

Cómic interactivo con contenido educativo de 6º de primaria. Con él podréis trabajar habilidades sociales como la resolución de conflictos o la cooperación.

Preparación y funcionamiento

¿Cómo se prepara la partida?

Deberás crear una nueva partida. Entra en el juego y sigue las instrucciones.

¿Cómo se entra al juego?

Dirígete a iBrujula Elige 6º y sigue las instrucciones para crear una partida.

Sesión posterior de reflexión

Una vez acabada la partida descarga el documento de Sesión de reflexión para reforzar con el alumnado los contenidos presentados en el juego.

Reglas del juego

¿Cómo se juega?

Toda la clase juega conjuntamente, tomando decisiones que van modificando el curso de la historia.
Tras cada decisión se indica qué habilidades sociales están implicadas en cada una de ellas.

¿Cuando acaba el juego?

Una vez que hayáis acabado cada historia veréis cómo han evolucionado las habilidades a través de vuestras decisiones. También podéis volver a jugarlas para comprobar qué hubiera pasado al tomar otros caminos.

¿Quién gana?

¡Todos! Es un juego colaborativo ;)

¿Qué habilidades sociales están implicadas en el juego?

Autoestima
Comunicarse adecuadamente
Responsabilidad
Autoconcepto
Pensamiento crítico
Autodiálogo

Tria 6é Primària

Còmic interactiu amb contingut educatiu de 6é de primària. Amb ell podreu treballar habilitats socials com la resolució de conflictes o la cooperació.

Preparació i funcionament

Com es prepara la partida?

Hauràs de crear una nova partida. Entra en el joc i segueix les instruccions.

Com s'entra al joc?

Dirigeix-te a iBrujula Tria 6é i segueix les instruccions per a crear una partida.

Sessió posterior de reflexió

Una vegada acabada la partida descarrega el document de Sessió de reflexió per a reforçar amb l'alumnat els continguts presentats en el joc.

Regles del joc

Com es juga?

Tota la classe juga conjuntament, prenent decisions que van modificant el curs de la història.
Després de cada decisió s'indica quines habilitats socials estan implicades en cadascuna d'elles.

Quan acaba el joc?

Una vegada que hàgeu acabat cada història veureu com han evolucionat les habilitats a través de les vostres decisions. També podeu tornar a jugar-les per a comprovar què hauria passat en prendre altres camins.

Qui guanya?

Tots! És un joc col·laboratiu ;)

Quines habilitats socials estan implicades en el joc?

Autoestima
Comunicar-se adequadament
Responsabilitat
Autoconcepte
Pensament crític
autodiàleg